راه‌ اندازی مرکز جذب هیات علمی پژوهشی از نخبگان جوان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اه‌ اندازی مرکز جذب هیات علمی پژوهشی از نخبگان جوان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی مرکز جذب هیأت علمی پژوهشی از نخبگان و پژوهشگران جوان در سال جاری خبر داد.

دکتر حبیب‌الله آراسته‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اشاره به عملکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سالی که گذشت، به برنامه‌های امسال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اشاره کرد و گفت: امسال در نظر داریم تا مسابقات و جشنواره‌هایی در گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار کنیم. ضمن آنکه تصویب آیین‌نامه جدید عضویت و تسهیلات اعطایی به اعضاء و تصویب آیین‌نامه شورای گسترش باشگاه نیز در دستور کار است.

وی از راه‌اندازی مرکز جذب هیأت علمی پژوهشی از نخبگان و پژوهشگران جوان خبر داد و اضافه کرد: حمایت مالی از نخبگان و پذیرفته‌شدگان مقاطع بالاتر توسط شورای هدایت دانشگاه، انجام اقدامات لازم درخصوص تسهیل در کسب و کار اعضاء، برگزاری اجلاس سراسری اعضای باشگاه‌های تخصصی و مراکز تحقیقاتی باشگاه با موضوع توسعه کسب و کار، عقد قرارداد توسط باشگاه‌های تخصصی و مراکز تحقیقاتی باشگاه با ارگان‌های خارج از دانشگاه، راه‌اندازی شبکه تولید انیمیشن و فیلم و تصویب آئین‌نامه معاملات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برنامه‌های باشگاه در سال ۹۷ است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار