اولویت استخدام پروژه های نفتی با متخصصان دشت آزادگان است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استاندار خوزستان گفت: اولویت استخدام در پروژه های نفتی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون با متخصصان بومی این منطقه است.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز جمعه در مراسم کلنگ زنی فاضلاب دشت آزادگان اظهار کرد: پروژه های خوبی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است.
وی افزود: تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که باید در پروژه های نفتی استخدام شوند از خوزستان و اولویت با دشت آزادگان و هویزه باشد.
استاندار خوزستان ادامه داد: جوانان باید دوره ها، تخصص ها و تکنیک های لازم در این زمینه یاد بگیرند، مدرکشان را داشته و تکنیسین باشند.
شریعتی گفت: فرماندار باید کمیته های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه ای و سازمان های مربوطه فعال کند و از همین الان این تکنیسین ها آموزش های لازم را برای جذب در مشاغل مختلف ببینند.
وی تصریح کرد: وزیر نفت پذیرفته ۶۰۰ میلیارد تومان از محل پروژه های نفتی، کار عمرانی در شهرستان دشت آزادگان ایجاد کند و البته دولت در شهرهای دشت آزادگان برنامه های زیادی دارد.
۶۰ درصد هورالعظیم آبگیری شده است
شریعتی اضافه کرد: با تدبیر این دولت در تالاب هورالعظیم آبگیری ۶۰ درصد انجام شده و مابقی آن نیز انجام خواهد گرفت. در همین راستا به سازمان آب و برق نیز گفته ایم که آبگیری را ادامه دهد.
استاندار خوزستان عنوان کرد: تا سال آینده مسیر تا مرز چزابه چهار بانده می شود و با اینکار باعث رونق بیشتر بازارچه مرزی منطقه را شامل می شود. این اقدامات باید هر چه سریعتر در سطح منطقه انجام گیرد تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر منطقه و معیشت مردم باشیم.
وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه آب غدیر تا یک ماه آینده به شهر دشت آزادگان وارد می شود.
به گزارش مهر، پروژه فاضلاب دشت آزادگان با اعتباری معادل چهار میلیارد تومان و به طول سه کیلومتر کلنگ زنی شد.
این پروژه در هفت نقطه بحرانی شهرستان اجرا می شود و ۱۲ ماه زمان اجرای پروژه است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار