بازتعریف سیاست‌های اشتغال در دستور کار دولت و مجلس

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بازتعریف سیاست‌های اشتغال در دستور کار دولت و مجلس

رئیس فراکسیون اشتغال مجلس با اشاره به اشتراک نظر دولت و مجلس در زمینه بازتعریف سیاست‌های اشتغال از برگزاری نشست با وزرای اقتصادی دولت برای برنامه‌ریزی در این راستا خبر داد.
غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسات مستمر این فراکسیون با مسئولان دولتی در خصوص بحث اشتغال و حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در جلسات قبل که با وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد موضوع بازتعریف سیاست‌های اشتغال مطرح شد و اینکه اشتغال با پرداخت وام تأمین نمی‌شود همچنین در این جلسات دولت و مجلس بر این نقطه اشتراک نظر داشتند که باید سیاست‌های جدید اشتغال با تکیه بر تولید و رفع موانع تولید داخلی بازتعریف شود.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این جلسات ادامه خواهد داشت، گفت: روز سه‌شنبه همین هفته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین بعد از آن در جلسه‌ای با آقای نوبخت و سپس با وزیر کار موضوع سیاست‌های توسعه اشتغال پیگیری می‌شود.
وی محوریت این نشست‌ها را توسعه صادرات، نحوه تخصیص اعتبار 1500 میلیارد تومانی اشتغال در بودجه 97 و همچنین عملکردها و سیاست‌ها و چاره‌اندیشی برای بنگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل عنوان کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار