برگزاری آزمون انتخاب مدیران مدارس در خرداد ماه سال آینده

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

برگزاری آزمون انتخاب مدیران مدارس در خرداد ماه سال آینده

مسئول فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار مدرسه متقاضی انتخاب مدیر شدند، گفت: آزمون انتخاب مدیران مدارس در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عظیم محبی مسئول فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس امروز در مراسم رونمایی از سامانه فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که در اردوگاه شهید باهنر تهران، برگزار شد با بیان اینکه حدود 300 فرهنگی در خصوص این سامانه نظر داده‌اند، اظهار داشت: مراحل این سامانه شامل ورود مشخصات مدارس مورد نیاز مدیر، ثبت‌نام فرهنگیان، بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی و مصاحبه و برگزاری آزمون است.

وی ادامه داد: تا صبح امروز 3063 مدرسه شامل 1541 مدرسه ابتدایی،755 مدرسه متوسطه اول و 735 مدرسه متوسطه دوم متقاضی انتخاب مدیر شده و ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این سامانه از امروز آماده ثبت‌نام از متقاضیان است و برای برگزاری آزمون در خردادماه آماده می‌شویم.

محبی بیان داشت: اعلام کرده‌ایم آزمون در اختیار مناطق باشد اما پیشنهاد برگزاری همزمان آزمون در یک روز مشخص در سراسر کشور را داده‌ایم.

اخبار آموزش و پرورش اخبار