برگزاری مرحله انفرادی نهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری مرحله انفرادی نهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

رئیس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: مرحله نخست نهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، به صورت انفرادی در قالب قطب‌های آمایشی کشور برگزار شد

به گزارش ایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، دکتر امیر آزاد افزود: این مرحله از نهمین دوره المپیاد دانشجویان بین دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب پنج کشور شامل دانشگاه‌های شیراز، یاسوج، بوشهر، بندرعباس، گراش، لار، فسا و جهرم و واحدهای دانشگاه آزاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 248 دانشجو شرکت داشتند، گفت: این آزمون در پنج حیطه تفکر علمی در حیطه علوم پایه، استدلال بالینی، فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظام سلامت، در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

آزادی افزود: 39 دانشجو در حیطه استدلال بالینی، 54 دانشجو در حیطه آموزش پزشکی، 52 دانشجو در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، 45 دانشجو در حیطه فلسفه پزشکی و 58 دانشجو در حیطه مدیریت در نظام سلامت در قطب پنج، در این رقابت سازنده و پویای دانشجویی همزمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور در این آزمون شرکت کردند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: مرحله دوم آزمون در شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود که دانشجویان حائز بالاترین امتیاز در مرحله اول، در قالب گروهی به رقابت می‌پردازند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار