توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ از ۴ اردیبهشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ از ۴ اردیبهشت

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوشنبه چهارم اردیبهشت منتشر می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶، تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر انتخاب کد رشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم نیز اعلام کرده اند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینکه آزمون هر یک از کدرشته های امتحانی به طور جداگانه برگزار می شود و هر داوطلب برای شرکت در هر یک از کدرشته های امتحانی باید پرینت کارت شرکت در آزمون کدرشته امتحانی مربوط را داشته باشد، با توجه به آمار علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم (۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب) و آمار ثبت نام کنندگان (۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب) برای برگزاری آزمون تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت ورود به جلسه آزمون صادر و آزمون برای این تعداد برگزار می شود.

وی گفت: از تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادره تعداد ۴۶۲ هزار و ۵۶۵ کارت برای داوطلبان زن و تعداد ۴۸۷ هزار و ۵۹۷ کارت برای داوطلبان مرد صادر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان ثبت نام کننده در روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت آزمون خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که در ۲ کدرشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام کرده اند ۲ کارت ورود به جلسه آزمون صادر می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار