ثبت‌نام کاردانی علمی کاربردی آغاز شد

دسته ها: اخبار

ثبت‌نام کاردانی علمی کاربردی آغاز شد
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی این دانشگاه از امروز، هفتم مردادماه خبرداد و گفت: براساس تقویم آموزشی، ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز آغاز شده و تا 14 مردادماه ادامه دارد.

دکتر محمدعلی اخباری ضمن اعلام این خبر، با تاکید بر این‌که داوطلبان فقط در مهلت تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، افزود: متقاضیان باید در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و توجه داشته باشند غیر از زمان تعیین شده، زمان دیگری برای ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه اعلام نخواهد شد.

وی در مورد ظرفیت پذیرش دانشجو و زمان اعلام نتایج نهایی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش هر رشته در دفترچه‌ای که روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت اعلام شده‌است؛ باید گفت محدودیتی در پذیرش وجود ندارد و هر فردی که برای ثبت‌نام اقدام کند پذیرش خواهد شد.

ارائه 1183 کدرشته جدید

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه در مورد کدرشته‌های این دانشگاه توضیح داد: طبق آخرین مصوبه شورای گسترش 9598 کدرشته محل توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه می‌شود که از این تعداد 6144 کدرشته در مقطع کاردانی و 3454 کدرشته برای مقطع کارشناسی است. از میان این رشته ها 1183 کدرشته جدید براساس نیاز روز بازار ایجاد شده‌است و مهرماه سال جاری برای اولین بار ارائه می‌شود.

اخبار