جذب نیرو بدون نظر گزینش در آموزش و پرورش ممنوع است

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش از تلاش برای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده داوطلبان با استفاده از تقویم زمانی خبر داد و گفت: جذب و بکارگیری نیرو بدون نظر گزینش در آموزش و پرورش ممنوع است.

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، طاهر سلطانی‌فر در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل استان‌ها و اعضای هسته گزینش سراسر کشور که از طریق ویدئو کنفرانس و در بستر شاد، برگزار شد، با تشریح فعالیت‌های دبیرخانه هیأت مرکزی و هسته‌های گزینش تابعه، اظهار کرد: رسالت گزینشگران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب معلمین شایسته، خردمند و دارای اخلاق اسلامی انجام می شود.

وی بر لزوم کیفیت بخشی در امور گزینش(تحقیقات، مصاحبه و صدور رأی) تأکید کرد و افزود: هماهنگی و تسریع در تکمیل پست‌های سازمانی گزینشگران از جمله اقدامات دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش است.

 سلطانی‌فر با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت هرگونه نقل و انتقال و تغییر سمت در خصوص نیروهای گزینش تصریح کرد: جذب و بکارگیری نیرو بدون نظر گزینش در آموزش و پرورش ممنوع است.

وی ادامه داد: ما همواره بر وحدت رویه بیشتر گزینشگران، قانون‌گرایی و تقویت روحیه وفاق و تعامل گزینشگران با سایر بخش‌های اداری تأکید داریم.

سلطانی فر در ادامه اظهار کرد: در راستای سرعت بخشیدن به روند بررسی پرونده داوطلبان، تمام امور بر اساس تقویم زمانی و با توجه به تقویم اجرایی سالیانه گزینش انجام می‌شود.

*انجام امور تخصصی گزینش با شعار دائمی سرعت، دقت، رأفت اسلامی و آموزش مستمر

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری دبیر هیأت ‌مرکزی گزینش  گفت: با  شعار دائمی سرعت، دقت، رأفت اسلامی و آموزش مستمر، امور تخصصی مربوط به گزینش را به پیش می بریم.

ناصری با تشریح اهداف گردهمایی و رسالت گزینشگران و همچنین تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های هیأت مرکزی گزینش، اظهار کرد: براساس قانون، تشخیص صلاحیت های عمومی اعتقادی، اخلاقی و سیاسی به عهده گزینش است.

اخبار آموزش و پرورش اخبار