جزییات ثبت‌نام کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزییات ثبت‌نام کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی بهبهان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد از فردا (دوشنبه) در سایت دانشگاه آغاز می‌شود.

دکتر محمد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد که ثبت‌نام اینترنتی در روز‌های 20 و 21 شهریورماه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین ثبت‌نام حضوری دانشجویان پس از ثبت‌نام اینترنتی با حضور در دانشگاه و همراه داشتن مدارک لازم انجام خواهد شد؛ مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام دانشجویان در اطلاعیه درج شده در سایت دانشگاه اعلام شده است. ثبت‌نام حضوری هم‌زمان با تشکیل کلاس‌ها در روز‌های 25 و 26 شهریورماه انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان ادامه داد: دانشجویان بهتر است در زمان حضور در دانشگاه برای ثبت‌نام، ‌یک کارت بانکی برای پرداخت فیش به همراه داشته باشند تا نیازی به مراجعه به بانک‌های سطح شهر نداشته باشند.

فرجی عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید، 104 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در 10 گرایش در این دانشگاه شرایط پذیرش را دارا هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار