جوانان بومی باید در اولویت اشتغال صنایع پتروشیمی ماهشهر باشند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جوانان بومی باید در اولویت اشتغال صنایع پتروشیمی ماهشهر باشند

فرماندار بندر ماهشهر گفت:در موضوع اشتغال جوانان بومی منطقه باید در اولویت باشند و صنایع پتروشیمی ملزم به رعایت این اصل مهم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات جوانان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: باید به جوانان میدان داده شود چرا که هرجا نیروی جوان وارد کار شده، باعث برون‌رفت از مشکلات و رفع چالش‌های موجود شده است.

وی به مشکل اشتغال بومی در صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: تا کنون با صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر سعی بر مدارا بوده اما اگر این مشکل حل نشود با جدیت به موضوع ورود خواهیم کرد.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: در موضوع اشتغال ، جوانان بومی منطقه باید در اولویت باشند و صنایع پتروشیمی ملزم به رعایت این اصل مهم هستند.

بیرانوند در ادامه از تشکیل تیم مشاوره فرمانداری بندر ماهشهر خبر داد و گفت: این تیم به زودی تشکیل خواهد شد و به صورت هفتگی جلسه تشکیل خواهد داد. از تمام ظرفیت‌های فکری در این تیم برای برون‌رفت از مشکلات و توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی متذکر شد: بدون شک استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان باعث رفع بخش عمده‌ای از مشکلات موجود خواهد شد.

فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: این شهرستان دارای ۱۱ هزار بیکار است که تنها راه رفع معضل اشتغال آنها کارآفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار