حضور آزمون و جهانبخش به تیم انرژی مضاعف داد

دسته ها: اخبار

محمد خاکپور در کنفرانس مطبوعاتی رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک ضمن تبریک سال نو به ایرانی‌ها و خوش‌آمد گویی به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، گفت: می‌خواهیم بار دیگر میهمان‌نوازی ایرانی را به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نشان دهیم و مثل همیشه ثابت کنیم که ایرانی‌ها چه رفتار خوبی با میهمانان خود دارند.

وی افزود: برعکس افرادی که فکر می‌کنند گروه ما بسیار آسان است باید بگویم که کار سختی داریم. از تیم‌های نپال، افغانستان و فلسطین شناختمان بسیار کم است و این مسئله می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. این گروه می‌تواند برای هر تیمی سخت و دشوار باشد و هر تیمی در آن می‌تواند مدعی شود.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان آمادگی تیم ملی امید و این که آیا توانستند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را با سایر بازیکنان هماهنگ کند اظهار داشت: بازیکنان ما از لحاظ روحی و بدنی در بهترین شرایط هستند حضور جهانبخش و آزمون هم به اعضای تیم انرژی مثبت داده است. این دو بازیکن با توجه به تجربه بین‌المللی که دارند می‌توانند خیلی زود به اعضای تیم به هماهنگی برسند همچنین آنها سال‌های سال از رده نوجوانان، جوانان و امید کنار این بازیکنان بودند و می‌توانند خیلی زود با این نفرات هماهنگ شوند.

خاکپور در رابطه با میزان شناختش از تیم نپال اولین حریف تیم ملی امید در این مسابقات خاطر نشان کرد: نپال تیمی است قدرتمند و منظم است بدون شک آنها برای کسب نتیجه به میدان می‌آید ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر میدان را ترک کنیم.

وی در رابطه با این که آیا فکر می‌کنند هواداران فردا به ورزشگاه می‌آید خاطر نشان کرد: مردم ایران همیشه نشان دادند فوتبال یکی از اجزای جدانشدنی زندگی آنها است به شخصه از هموطنانی که در تهران حضور دارند می‌خواهم برای حمایت از تیم ملی امید به ورزشگاه بیایند. ما امیدواریم که بعد از 40 سال به المپیک برویم و در این راستا یکی از مسائلی که می‌تواند به ما کمک کند حضور هواداران است. مدیریت تیم هم تمهیدات لازم را اندیشیده تا هواداران به ورزشگاه بیایند.

خاکپور در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی دوستانی که در این جلسه حاضر شدند تشکر می‌کنم برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از حضور در این تورنومنت لذت ببرند فوتبال می‌تواند مردم و انسان‌ها را به هم نزدیک کند و نشان دهیم همه دنبال صلح هستیم.

وی در مورد اینکه قول صعود به مرحله بعد را می‌دهند، عنوان کرد: این قول را می‌دهیم که با تمام توانمان برای سرفرازی ایران تلاش کنیم. (فارس)

اخبار