خبر ثبت‌نام نهمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی در ماه جاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ سهمیه برای جذب ایثارگران استان قم در دستگاههای اجرایی و آموزش عالی تخصیص یافته است.
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ سهمیه برای جذب ایثارگران استان قم در دستگاه‌های اجرایی و آموزش عالی تخصیص یافته است، عنوان کرد: از ابتدای سال آزمون‌های اختصاصی مختلفی برگزار شده، اما ثبت‌نام نهمین آزمون متمرکز برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی ماه جاری انجام و ۲۴۴ سهمیه از طریق این آزمون جذب می‌شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: این سهمیه در راستای حل مشکل اشتغال و استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان تخصیص یافته است.
وی افزود: از دیگر اقدامات در راستای حل مشکل اشتغال ایثارگران، ارائه وام اشتغال از طریق بند پ ماده ۸۹ قانون بودجه است. در این راستا ۶۶ نفر برای جذب تسهیلات به مبلغ یک میلیارد ریال معرفی شده‌اند.
حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه گفت: همچنین تاکنون از طریق منابع داخلی شش نفر، تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی ۲ نفر و بیمه خویش فرما ۲۸ نفر، جهت اشتغالزایی ایثارگران معرفی شده‌اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار