دانشگاه آزاد جوانان را در زمان خدمت سربازی آموزش می‌دهد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه آزادگفت: این دانشگاه با مذاکراتی که با ستاد نیروهای مسلح انجام داده است جوانان را در زمان خدمت سربازی آموزش می‌دهد که این اقدام در راستای مهارت آموزی جوانان بوده و از امکانات دانشگاه آزاد استفاده می‌شود.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد جوانان را در زمان خدمت سربازی کارآفرین می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد با توجه به مذاکراتی که با ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده است، جوانان را در طول زمان خدمت سربازی در یک فضای آموزشی جدید، آموزش داده و آنها را کارآفرین می‌کند.

* دانشگاه آزاد  اقدام به آموزش جوانان به صورت تئوری و عملی می‌کند

وی افزود: از آنجایی که نیروهای مسلح در حوزه مهارت افزایی و کارآفرینی جوانان وارد شده‌اند دانشگاه آزاد در این رابطه با ایجاد یک فضای جدید با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد اقدام به آموزش جوانان به صورت تئوری و عملی می‌کند.

 

* همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح در آموزش به سربازان

طهرانچی تصریح کرد: زمان انجام خدمت سربازی فرصت مناسبی است که جوانان در کنار یکدیگر بتوانند از تخصص و توانایی‌های خودشان استفاده کرده و با آموزش‌هایی که به آنها داده می‌شود به عنوان یک نیروی متخصص کارآفرین در حوزه‌های مختلف صنعت وارد شده و اشتغال پیدا کنند. این در حالی است که همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مهارت افزایی جوانان به زودی انجام خواهد شد.

* برگزاری استارت آپ‌های مختلف در رشته‌های متنوع فارغ التحصیلان دانشگاهی

وی در پایان گفت: در نخستین گام همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح پیشنهاد ما برای شروع مهارت افزایی و کارآفرینی جوانان برگزاری استارت آپ‌های مختلف در رشته‌های متنوع فارغ التحصیلان دانشگاهی است که می‌توانند هر یک از جوانان را در حوزه تخصص خود مهارت آفرین کرده و در نهایت باعث اشتغال آنها شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار