رشته محل‌های جدید برای پذیرش در دوره کاردانی نظام جدید اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه‌های‌ ۱۲ و ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره های کاردانی نظام جدید منتشر شد.

همه متقاضیان آزمون دوره های کاردانی نظام جدید اعم از متقاضیان رشته‌های با آزمون یا با سوابق تحصیلی که در بازه زمانی تعیین شده (۳۰ خرداد تا ۱۱ تیر) ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند می توانند از سه شنبه ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۲ مرداد با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

به دنبال اطلاعیه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ متقاضیان رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی « معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، در صورتی که در زمان مقرر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت، امکان مجددی برای ثبت‌نام‌ در این مرحله دارند.

متقاضیان می‌توانند منحصراً در رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی « معدل کل دیپلم» است از طریق سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در اطلاعیه‌های سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار