زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نفت اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار
به گزارش خبرگزاری میزان، سرپرست اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت گفت: نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت در هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش شانا، علی ستوده اعلام کرد: پیرو پیگیری و پرسش‌های مطرح‌شده از سوی برخی شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت‌های تابع وزارت نفت مبنی بر اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون، به اطلاع همه ذی‌نفعان می‌رساند این وزارتخانه پس از دریافت مجوز استخدام نیروی انسانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و با آگاهی از عملکرد و تجربه ارزشمند سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون‌های استخدامی برای برگزاری آزمون تفاهم‌نامه با این سازمان تفاهم‌نامه امضا و متعاقب آن همکاری‌ها و نشست پرشماری را درباره آزمون و نتایج آن با این سازمان برگزار کرده است.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون در روز ۲۹ اردیبهشت ماه امسال هم‌اکنون به‌منظور رعایت حداکثر صحت و بالا بردن دقت عمل در اعلام نتایج از سوی سازمان یادشده به‌منظور معرفی نفرات به مرحله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی)، اهتمام لازم از سوی وزارت نفت، سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان اداری و استخدامی در حال انجام است.

سرپرست اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت ضمن قدردانی و تشکر از حسن همکاری و همراهی این سازمان‌ها اظهار کرد: نتایج این آزمون ظرف یک هفته آینده مشخص می‌شود و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع ذی‌نفعان می‌رسد.

ستوده تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در نیمه نخست مردادماه مصاحبه‌های استخدامی نیز در حوزه‌های مختلف از سوی شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی آغاز خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار