سامانه جامع هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا یکماه آینده راه‌اندازی می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامانه جامع هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا یکماه آینده راه‌اندازی می‌شود

جلسه توجیهی سامانه ارتقا و تبدیل وضعیت و تکمیل اطلاعات سامانه جامع هیات علمی به ریاست معاون مدیرکل دفتر استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان آموزشی و و روسا و مسئولان کارگزینی هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان وبه میزبانی واحد کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، معاون مدیرکل دفتر استخدام هیات علمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تعامل خوب با سازمان مرکزی، این استان برای اجرای آزمایشی سامانه ارتقا و تبدیل وضعیت و تکمیل اطلاعات سامانه جامع هیات علمی انتخاب شد.
رضا گودرزی ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی و بهره برداری از این سامانه در کشور، شاهد حذف کامل پرونده های فیزیکی اعضای هیات علمی و انجام همه امور اداری این عزیزان بصورت رایانه ای باشیم.
وی با بیان اینکه اطلاعات اعضای هیات علمی در بانک دانشگاه آزاد اسلامی کامل و بروز است، گفت: دسترسی راحت اعضای هیات علمی به مدارک خود، انجام امور تبدیل وضعیت، ترفیع، ماموریت، انتقال و ارتقای مرتبه اعضا از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.
گودرزی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای کامل این سامانه در استان کرمان و رفع مشکلات احتمالی آن، ظرف یک ماه آینده شاهد راه‌اندازی آن در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار