ششمین جشنواره مهارت‌آموختگان اشتغال‌آفرین خوزستان برگزار می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین خوزستان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره مهارت‌آموختگان اشتغال‌آفرین به مناسبت بزرگداشت روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای (۶ مردادماه) و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای اشتغال‌آفرین مهارت‌محور به جامعه، توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و اشتغال در جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شناسایی و معرفی مهارت‌آموختگان اشتغال‌آفرین به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در ارائه الگوهای کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت‌آموختگان برای راه‌اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت‌آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال‌آفرین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی اشتغال‌آفرین برتر در سطح استان، شناسایی و معرفی خواهند شد. در مرحله کشوری نیز از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان‌ها، مهارت‌آموختگان اشتغال‌آفرین برتر در سطح کشور انتخاب و تجلیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: آن دسته از مهارت‌آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از اول مهرماه ۹۸ تا مهرماه ۱۴۰۱ است، پس از مهارت‌آموزی اقدام به راه‌اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را که گواهینامه فنی و حرفه‌ای اخذ کرده‌ را به کار گرفته‌اند، مجاز به شرکت در جشنواره خواهند بود.

ملایی هزاروندی گفت: واجدین شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان خوزستان مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار