صدور مجوز فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت طی چند روز آینده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر ابوالفضل باقری‌ فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: صدور مجوز برای فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت تا چند روز آینده صادر می شود.
مرکز جذب و امور اعضای هیات‌علمی و نخبگان وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای درباره بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی این وزارتخانه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز جذب و امور اعضای هیات‌علمی و نخبگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراحل اخذ مجوز بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال نهایی‌شدن است. پس از وصول رسمی و مکتوب تعداد مجوز نهایی، فراخوان جذب آغاز می‌شود.

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، شهریور ماه در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به تازگی جلسه‌ای با حضور دکتر عین‌الهی، وزیر بهداشت و دکتر لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در ارتباط با جذب اعضای هیات‌علمی برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امور کارشناسی مربوط به جذب اعضای هیات‌علمی برای فراخوان بیستم انجام شده، افزود: فکر می‌کنم که بتوانیم مجوز جذب اعضای هیات‌علمی را طی چند روز آینده از سازمان اداری و استخدامی بگیریم.

دکتر سعید چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز جذب و امور اعضای هیات‌علمی و نخبگان وزارت بهداشت نیز تیر ماه در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نتیجه نهایی و تعداد افرادی که می‌توانند از طریق فراخوان بیستم جذب شوند، را اعلام کنیم. اگر کارها به خوبی پیش برود، وضعیت جذب اعضای هیات‌علمی تا پایان ماه جاری تعیین تکلیف می‌شود. این در حالی است که بسیاری از امور از حیطه اختیارات ما خارج است و برای جذب اعضای هیات‌علمی به همکاری بیشتر سازمان اداری و استخدامی نیاز داریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار