فراخوان جذب دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید چمران اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراخوان جذب دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید چمران اهواز

25 فروردین 98 – تمدید مهلت ارسال درخواست پذیرش بدون آزمون دکترای سال ۱۳۹۸
پیرو فراخوان ورود بدون آزمون مقطع دکترا این دانشگاه و نظر به شرایط ویژه حاکم بر منطقه و تقاضای مکرر رسیده به دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه، باستحضار می رساند مهلت ارسال مدارک متقاضیان دکترای بدون آزمون تا روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ تمدید می­گردد. لازم به ذکر است متن فراخوان، رشته- گرایش­های دارای ظرفیت و فرم­های مورد نیاز از طریق وبگاه دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز به آدرس https://scu.ac.ir/web/derakhshan قابل دسترسی می­باشد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد که در شرف اتمام تحصیلات خود هستند می‌توانند تا اردیبهشت 98 اقدام به ثبت نام در دوره دکتری کنند.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد تا اواسط اردیبهشت 98 مهلت دارند تا مدارک خود را به صورت حضوری تحویل دهند.  دانشجویان کارشناسی ارشد باید سقف مشخصی از واحدها را گذرانده و پایان‌نامه‌ها در شرف اتمام یا تمام شده باشند تا بتوانند در فراخوان دوره دکتری با سهمیه استعدادهای درخشان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشجویان برتر و استعداد درخشان کارشناسی ارشد همه دانشگاه‌ها را در دکتری بدون آزمون می‌پذیرد و این فراخوان فقط مختص دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران نیست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: سال گذشته 20 دانشجوی استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد در مقطع دکتری بدون آزمون پذیرفته شدند. امسال نیز امیدواریم بتوانیم دانشجویان بیشتری را جذب کنیم.

فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکترای تخصصی سال تحصیلی ۹۸-۹۹
فرم ۱_درخواست
فرم ۲_ رزومه

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار