فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۱۳۹۸ در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران گفت: این دستورالعمل در خصوص نیازسنجی مدرسان سال ۹۸، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی باید حداکثر تا ۱۳ آبان ماه ۹۸ فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

جلالی جواران افزود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی، اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره ۲، حداکثر تا ۲۰ آبان ماه باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال شود.

وی عنوان کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید در چارچوب­ مأموریت ­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین نیازهای واقعی و کمبودهای موجود از نظر مدرس با توجه به دوره­ های در حال اجرا و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­ های آتی در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛ به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد نیاز برای نیم سال ­های آتی طبق زمان­ بندی مناسب انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحدهای استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار