قبول‌شدگان آزمون قوه قضائیه نگران نباشند/ بودجه جذب پیش بینی شده است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه بودجه جذب قبول‌شدگان آزمون قوه قضائیه پیش‌بینی شده است، گفت: اظهارات مطرح شده در مورد عدم پیش بینی بودجه صحت ندارد و قبول شدگان نباید نگران باشند.

یحیی‌کمالی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با رد برخی اظهارات مبنی بر اینکه قوه قضائیه بودجه پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه را تامین نکرده، گفت: بودجه ای که برای قوه قضائیه پیش بینی شده رقمی کلی و تقسیم آن بر عهده این قوه است بنابراین به صورت جزئی هزینه‌ها و مصارف را تعیین نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس پیگیری هایی که داشتیم مسئولان عالی رتبه قوه قضائیه تاکید کردند که مشکل بودجه قبول‌شدگان حل شده و مشکلی برای جذب نداریم و به زودی وضعیت آنها تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اعتباری برای پرداخت حقوق و مزایای قبول‌شدگان در لایحه بودجه سال 99 پیش بینی شده است، یادآور شد: برخی مسئولان و نمایندگان نباید با اظهارات خلاف واقع امنیت روانی افرادی که سال منتظر استخدام و جذب هستند را خدشه دار و آنها را نگران کنند به طور قطع چنین اظهاراتی به هیچ وجه معقول و به صلاح نیست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد جذب قبول‌شدگان بر عهده قوه قضائیه است و مسئولان این قوه هم بارها تاکید کردند که مشکل بودجه این افراد حل شده بنابراین مشکل بودجه‌ای برای جذب قبول‌شدگان وجود ندارد و قبول شدگان نباید هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع داشته باشند البته اگر کمبودی هم وجود داشته باشد متناسب با درآمدهای کشور آنها را رفع خواهیم کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار