مهلت بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگار تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام آموزگار، تا پایان روز یکشنبه 4 تیر 1402 خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه 4 تیر 1402 خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول( چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می‌رساند:

تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک موردنیاز، اقدام نکرده‌اند، لازم است به منظور تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

مهلت تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک تا پایان روز یکشنبه مورخ ۴ تیر۱۴۰۲ تمدید می‌شود؛ همچنین ویرایش اطلاعات بارگذاری شده در روز دوشنبه مورخ ۵ تیر۱۴۰۲ تا پایان همان روز در سامانه مذکور فراهم خواهد بود.

بعد از پایان زمان اعلام شده، امکان تمدید مجدد مهلت تکمیل فرم یا ویرایش اطلاعات به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار