مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام در مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با توجه به اعلام اصلاحات جدید تمدید شد.

منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای بهمن ماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار