نجات طلافروش لرستانی از دست گروگانگیران

دسته ها: اخبار

سردار محمد قنبری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طلافروش ازنایی با تلاش نیروی انتظامی از دست گروگانگیران رهایی یافت.

وی افزود: این طلافروش در چند روز گذشته در نزدیکی منزل خود و در ساعت 21 توسط سه نفر ربوده شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مغازه این طلافروش چهار سال پیش نیز مورد سرقت قرار گرفته بود، عنوان کرد: گروگان گیران پس از ربودن این طلافروش با خانواده وی تماس می گیرند و تمام طلاهای موجود در مغازه طلافروشی را در ازای آزادی این طلافروش درخواست می کنند.

وی تصریح کرد: با تماس خانواده فرد ربوده شده با فوریت های پلیس، مأموران نیروی انتظامی خرم آباد به همراه فرماندهی پلیس آگاهی لرستان به شهرستان ازنا اعزام می شوند.

قنبری بیان کرد:خانواده طلافروش ربوده شده حاضر بودند تمامی طلاها را در ازای آزادی وی تحویل دهند اما مأموران پلیس محل اختفای گروگان گیران را در کمتر از چهار ساعت شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی، محل در محاصره پلیس قرار گرفت و گروگان گیران به محض اطلاع از حضور پلیس گروگان را رها کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که دو نفر از گروگان گیران ساکن ازنا و دیگری ساکن خارج استان است، گفت: دو نفر از گروگان گیران همان شب و به فاصله پنچ دقیقه از آزادی طلافروش دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که روز بعد نفر سوم در ازنا دستگیر شد، افزود: این فرد به قصد آدم ربایی از خارج از استان به ازنا آمده بود، گروگان گیران در اعترافات خود اذعان کردند که چندین بار قصد آدم ربایی داشتند اما حضور پلیس مانع آن ها شده بود. (تسنیم)

اخبار