نحوه فعالیت‌های آموزشی مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان گفت: کلاس‌های مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان تا اطلاع ثانوی همچنان مجازی است و درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در موعد مقرر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سیدعلیرضا علوی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به اساتید، دانشجویان و دست اندرکاران آموزش عالی اظهار کرد: نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های پایان نیمسال نخست سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی استان خوزستان تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با گسترش واکسیناسیون دانشجویان و با توجه به اینکه اکثر اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند، شرایط برگزاری آموزش‌های حضوری و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه فراهم شود.

علوی در پاسخ به پرسشی درخصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم گفت: با توجه به شرایط حاکم ناشی از شیوع کرونا نباید در اطلاع رسانی فعالیت‌ها عجولانه رفتار و اساتید و دانشجویان را دچار سردرگمی کرد. آنچه اهمیت دارد سلامت دانشجویان است و اگر کارشناسان و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا بلامانع بودن حضور دانشجویان را اعلام کنند قطعا کلاس‌ها و آزمون‌ها را حضوری برگزار خواهیم کرد. اما در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی کلاس‌ها مجازی است و نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیز در موعود مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی همچنین بر لزوم توجه جدی اساتید و دانشجویان بر ارزشیابی مستمر فعالیت‌های آموزشی تاکید کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار