نیمه دوم دی ماه؛ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نیمه دوم دی ماه؛ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸

رئیس سنجش پزشکی از ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ تا پایان دی ماه خبر داد.
آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبت نام دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی در نیمه دوم دی ماه در سایت سنجش پزشکی انجام می شود.

وی به زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال ۹۸ برگزار می شود.

حیدرزاده اظهار کرد: دبیرخانه علوم پایه، بهداشت و تخصصی اعلام کرده است که رشته های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال ۱۳۹۸ مشابه سال گذشته به صورت تک رشته ای و جداگانه و نه به شکل مجموعه ای برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش دکتری اخلاق پزشکی گفت: شرط پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته اخلاق پزشکی تغییری نکرده است و داوطلبان دکتری حرفه‌ای پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی می‌توانند برای شرکت در دکتری اخلاق پزشکی ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: پیش از این نیز دبیرخانه علوم پایه، بهداشت و تخصصی اعلام کرده بود که رشته‌های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال ۱۳۹۸ مشابه سال گذشته به صورت جداگانه و تک رشته‌ای و نه مجموعه‌ای برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار