وجود بیش از 700 نیروی مازاد بر چارت سازمانی در شهرداری خرمشهر

دسته ها: اخبار استان اخبار

وجود بیش از 700 نیروی مازاد بر چارت سازمانی در شهرداری خرمشهر

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: چارت سازمانی شهرداری خرمشهر 530 نفر است، اکنون نیروهای شهرداری خرمشهر بیش از 1 هزار نفر هستند، یعنی بیش از 700 نفر نیروی مازاد بر سازمان دارد که این یک بار سنگین برای شهرداری خرمشهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فاخر ربیعی ظهر امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات خرمشهر، اظهار کرد: چارت سازمانی شهرداری خرمشهر 530 نفر است، اکنون نیروهای شهرداری خرمشهر بیش از 1 هزار نفر هستند، یعنی بیش از 700 نفر نیروی مازاد بر سازمان دارد که این یک بار سنگین برای شهرداری خرمشهر است.

وی افزود: حقوق ماهیانه کارکنان شهرداری خرمشهر بالغ‌بر بیش از 3 میلیارد تومان است درحالی‌که با درآمد شهرداری خرمشهر هیچ تناسبی با این میزان حقوق ماهیانه ندارد، طی نامه‌ای خطاب به استانداری خوزستان درخواست مجوز تبدیل وضعیت 60 نفر از پرسنل حق‌الزحمه‌ای را داشتیم اما این درخواست برگشت داده شد.

عضو شورای شهر خرمشهر با اشاره به بلاتکلیفی 47 نیروی حق‌الزحمه‌ای شهرداری خرمشهر، عنوان کرد: موضوع نیروهای حق‌الزحمه‌ای در آئین‌نامه مالی شهرداری تعریف‌نشده است، بعد از انتخاب هیأت رئیسه جدید شورای شهر موضوع تعیین تکلیف این نیروها با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی گفت: شهرداری موفق است که بار علمی نیروی انسانی آن مثمر باشد، اینکه در ادوار گذشته نیروهای بازنشسته دعوت به کار می‌شدند را نمی‌خواهیم بازگو کنیم اما وضع موجود را باید ببینیم، شهرداری خرمشهر بیش از 85 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهی دارد که همین امر سبب شده تا بسیاری از املاک و دارایی‌های شهرداری خرمشهر توسط تأمین اجتماعی توقیف شود.

ربیعی بیان کرد: قطعاً موضوع تعیین تکلیف نیروهای حق‌الزحمه‌ای طی نشستی رسمی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاون مالی و اداری شهرداری خرمشهر همفکری و تعیین تکلیف می‌شود، امیدواریم به الگو و شیوه‌ای مناسب برای تعیین تکلیف این نیروها برسیم.

اخبار استان اخبار