پرداخت ۱۵۰۰ میلیاردی وام اشتغال روستایی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پرداخت ۱۵۰۰ میلیاردی وام اشتغال روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از پرداخت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید ابوالفضل رضوی افزود: در حال حاضر چهار هزار میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی تصویب و در اختیار بانک ها قرار دارد که از این میزان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح با متقاضیان قرارداد منعقد شده است.
وی همچنین مجموع منابع وام اشتغال روستایی را ۱۲ هزار میلیارد تومان بیان کرد و اظهار داشت: از این میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار معادل شش هزار میلیارد تومان سهم صندوق توسعه ملی و بقیه مربوط به منابع داخلی بانک هاست.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: هیچ گونه نگرانی در باره تخصیص اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان در کشور وجود ندارد.
وی افزود : نکته بسیار حائز اهمیت در این میان اینکه پروژ ها باید با دقت و سرعت هرچه تمامتر اجرا و هر ماه نسبت به ماه گذشته رشد صعودی داشته باشند.
رضوی تصریح کرد: سرعت اجرای برنامه اشتغال روستایی روند مناسبی را طی می کند هر چند عملکرد برخی استان‌ها در این حوزه مطلوب نیست.
وی یادآور شد : در حال حاضر تهران، یزد، کرمانشاه و مازندران به لحاظ عملکردی در بحث وام اشتغال روستایی جزء چهار استان برتر و همینطور چهارمحال بختیاری، قم، گیلان و البرز در زمره چهار استان آخر در این حوزه قرار دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار