پیگیری صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت : با رایزنی صورت گرفته میان وزرات آموزش و پرورش با سازمان امور استخدامی کشور صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی برای مدارس در حال پیگیری است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد؛ قاسم احمدی لاشکی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و نیروهای خدماتی در مدارس گفت : متاسفانه بیش از ۱۰ ساله که وزارت آموزش و پرورش در این حوزه کار خاصی انجام نداده است و این موجب شد که خیلی از نیروهای خدماتی مدارس ما بازنشسته شوند و با کمبود شدید نیروهای خدماتی در مدارس مواجه شویم .
وی افزود : متاسفانه مدارس ما وضعیت خوبی ندارند حتی به خاطر نداشتن سرایدار در برخی از نقاط کشور حجم سرقت از مدارس افزایش پیدا کرده و ما باید سریعا اقداماتی را انجام بدهیم .
لاشکی افزود : وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر محترم رایزنی ها را با دولت شروع کرده اند و امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع به نتیجه برسد و مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس صادر شود .
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود :بعضی ها فکر می‌کنند که نیروهای سرایدار و خدماتی مدارس فقط کار مراقبت از مدرسه و یا بحث نظافت از مدرسه رو عهده دار هستند اما در حقیقت نگاه وزارت آموزش و پرورش به این عزیزان نگاه تربیتی است

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار