پیگیر حق جوانان بهبهانی هستیم / ابهامات برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بید بلند شفاف سازی می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پیگیر حق جوانان بهبهانی هستیم / ابهامات برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بید بلند شفاف سازی می شود
نشست فرماندار بهبهان و مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس با معترضان به آزمون استخدامی برگزار شد.

محمدحری، فرماندار بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد گفت: درک واقعی از شرایط موجود جامعه و نیاز مبرم به اعتمادسازی نسبت به خدمات و اقدامات نظام لازم است.

وی افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم از مهم ترین وظایف ماست و باید در راستای کاهش مشکلات مردم تلاش کرد.

حری با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش پالایشگاه گاز بید بلند بیان داشت: همه مسئولان ملزم به پاسخگویی به مردم و افکار عمومی و تکریم ارباب رجوع هستند، پس از برگزاری آزمون تعدادی از شرکت کنندگان نسبت به نحوه برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری اعتراضاتی داشتند که این نشست در راستای پاسخگویی به ابهامات و سوالات این عزیزان برگزار شد.

فرماندار بهبهان در خصوص بکارگیری نیرو های بومی در پالایشگاه گاز بید بلند عنوان کرد: اولویت ما در بحث اشتغال بکار‌گیری نیروی بومی است و همه تلاش خود را در این راستا بکار بسته و خواهیم بست طبق آخرین آمار استخراجی از نتیجه آزمون از مجموع پذیرفته شدگان ۴۱/۴ درصد بومی شهرستان بهبهان و ۲۹/۶ درصد بومی استان خوزستان و ۲۹ درصد غیر بومی ، یعنی ۷۱ درصد نیروهای پذیرفته شده در آزمون بومی شهرستان و استان هستند.

وی در خصوص اعتراضات تعدادی از آزمون دهندگان گفت: اعتراضات مستدل و قابل استناد و مطالباتی که قابل پیگیری باشد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش همه مسئولین شهرستان این بود که آزمون حتما در بهبهان برگزار شود تا شهروندان عزیز مجبور نباشند مسافت زیادی را جهت شرکت در آزمون طی نموده و متحمل هزینه و خطرات مسیر شوند و از طرفی با این اقدام از دانشگاه بومی حمایت شود که به حمد الله به عنوان تجربه اول با همکاری و نظارت شورای تامین و دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها این آزمون بخوبی اجرا شد حال اگر شخصی در فرآیند آزمون کتبی یا مصاحبه حضوری بی تقوایی کرده نباید به کل مجموعه تعمیم داده شود و در صورت اثبات این موضوع برخورد های لازم صورت خواهد پذیرفت.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که از آن به عنوان ابر پروژه نام برده می‌شود و تامین کننده میعانات گازی خاورمیانه نیز محسوب می‌شود پس از ماه‌ها انتظار جوانان جوایای کار اقدام به جذب نیروی کار از طریق برگزاری آزمون در تهران و شهرستان بهبهان کرد.

این استخدام که از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برای جوانان جویای کار بهبهانی برخوردار است و تنها امید متولدین دهه ۶۰ و پنجره‌ای روشن برای متولدین دهه ۷۰ است سهم کمی را برای جوانان بهبهانی قائل شد و اعتراض آن ها را برانگیخت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار