۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ایجاد شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومان توسط این نهاد برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین وطن پرست ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد خوزستان به مراکز کاریابی هدایت شغلی و بخشی برای گذراندن دوره‌های آموزش شغلی استان معرفی شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان افزود: تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی، دام‌پروری، کشاورزی و صنایع‌دستی مشاغل نوین دانش بنیان به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خوزستان با احتساب شاخص‌های در نظر گرفته‌شده از سوی ستاد مرکزی این نهاد، رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وطن پرست افزود: در زمینه اشتغال نیز بیش از ۱۹ هزار نفر از مددجویان و متقاضیان شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان موردحمایت این نهاد و نیازمندان در استان از طریق معرفی مشاغل نوین و دانش‌بنیان، راهبری شغلی، آموزش‌های کسب‌وکار، تسهیلات بانکی، فرصت شغلی از طریق اجرای طرح و کاریابی هدایت شغلی ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان تاکید کرد: اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است.

اخبار استان اخبار