برگزاری آزمون استخدامی دوباره در دستور کار وزارت نفت قرار می‌گیرد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علی‌مددی گفت: با توجه به بازنشستگی بخش قابل‌توجهی از کارکنان صنعت نفت طی چهار تا پنج سال آینده، برنامه‌های مناسبی در خصوص جذب تدارک دیده‌ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: تعهد‌هایی نسبت به تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان صنعت نفت وجود دارد که تبدیل وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی مدت موقت و تبدیل‌وضعیت مشمولان ایثارگر از جمله آن هاست.

او با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نفت دولت گذشته برای تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان در قالب قرارداد‌های جذب نوین، اعلام کرد: با دستور وزیر نفت، کارگروهی تخصصی برای بررسی همه تعهد‌ها و مسئولیت‌ها در حوزه منابع انسانی صنعت نفت ایجاد شده است. یکی از دستورکار‌های این کارگروه، بررسی قرارداد‌های جذب نوین است که با قوانین و مقررات حاکم بر صنعت نفت مغایرت دارد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر ضرورت پرهیز از تکثر قرارداد‌ها در حوزه منابع انسانی وزارت نفت، به فعالیت کارکنان صنعت نفت در قالب‌های قراردادی رسمی، مدت معین، مدت موقت و ارکان ثالث اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی ما این است که عمل به تعهد‌های را با بهره‌مندی از قرارداد‌های موجود محقق کنیم تا حد امکان الگوی تازه‌ای به قرارداد‌های کنونی جذب نیروی انسانی وزارت نفت افزوده نشود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار