۵۳۰۰ شغل در خوزستان ایجاد می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

استاندار خوزستان گفت: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح برای توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای خوزستان تصویب شده که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در این جلسه ۲ موضوع تصویب طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشغال در استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تصویب طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که بنا به دستور رئیس جمهور بود، تهیه شده که برای تصویب به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح پنج ساله برنامه‌ریزی شده که بعد از اجرای آن شاهد توسعه و پیشرفت ۲ شهر آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

خلیلیان بیان کرد: طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در زمینه‌های مختلفی از جمله مباحث زیر بنایی و اقتصادی، مسائل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به امنیت مرزی است که تمام طرح‌ها و پروژه‌های این ۲ شهرستان مورد احصا قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در خصوص تصویب طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان تصریح کرد: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح با حدود ٣ هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.

وی گفت: مقرر شده که جلسه‌ای با بانک‌ها برگزار شود که در پرداخت تسهیلات این طرح‌ها تسریع شود.

اخبار استان اخبار