جزئیات ثبت‌نام اینترنتی پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد/ رشد ۹ درصدی پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم/ مهلت ثبت‌نام پایه دهم تا ۲۰ تیرماه

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

جزئیات ثبت‌نام اینترنتی پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد/ رشد ۹ درصدی پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم/ مهلت ثبت‌نام پایه دهم تا ۲۰ تیرماه

سرپرست اداره‌کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، جزئیات ثبت‌نام اینترنتی پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد را اعلام کرد و گفت: شاهد رشد ۹ درصدی پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم مدارس شاهد هستیم.

محمدرضا رزاقی سرپرست اداره‌کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به آمار پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در مدارس شاهد، اظهار داشت: ثبت‌نام در پایه‌های اول دبستان، هفتم(اول متوسطه اول) و دهم(اول متوسطه دوم) به صورت اینترنتی انجام می‌شود که هم‌اکنون پیش‌ثبت‌نام‌های پایه‌‌های اول دبستان و هفتم انجام شده و پیش‌ثبت‌نام اینترنتی پایه دهم هنوز ادامه دارد.

وی به ظرفیت پایه اول دبستان مدارس شاهد اشاره کرد و گفت: در سطح کشور ۱۰۲۸ کلاس اول دبستان داریم و ظرفیت این پایه، ۳۰ هزار و ۷۹۲ نفر است که در ثبت‌نام اینترنتی، ۶۲۶۴۰ نفر نام‌نویسی کردند.

رزاقی اضافه کرد: در سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۱۳ نفر برای پایه اول دبستان پیش‌ثبت‌نام کردند که رقم امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ظرفیت پایه هفتم مدارس شاهد، افزود: در سطح کشور ۱۲۳۷ کلاس هفتم با ظرفیت ۲۷ هزار و ۱۱۰ نفر وجود دارد که در ثبت‌نام اینترنتی ۹۷ هزار و ۹۱۵ نفر نام‌نویسی کردند.

سرپرست اداره‌کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در سال گذشته ۸۹ هزار و ۸۲۳ نفر برای پایه هفتم پیش‌ثبت‌نام کردند که رقم امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به ظرفیت پایه دهم مدارس شاهد هم اشاره کرد و ادامه داد: در این پایه هم ۱۳۴۵ کلاس درس با ظرفیت ۴۰ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز وجود دارد که پیش‌ثبت‌نام این پایه تا ۲۰ تیرماه به آدرس saja.medu.ir ادامه دارد.

رزاقی در خصوص نتایج ثبت‌نام مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد بر اساس امتیازها، با خانواده‌های دارای بیشترین امتیاز تماس می‌گیرند تا آنها مدارک خودرا ارائه دهند و در صورت تأیید مدارک توسط مدرسه، ثبت‌نام قطعی می‌شود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار