استخدام پیمانی سازمان امور مالیاتی سال 97(کارت آزمون)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام پیمانی سازمان امور مالیاتی سال 97(کارت آزمون)

4 دی 97 – اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان امور مالياتی كشور

بدین وسیله سازمان امور مالیاتی کشور به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون می رساند که نتایج اولیه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، لذا داوطلبانی که درکارنامه ایشان، جمله «معرفی شده برای بررسی مدارک طبق اطلاعیه های اعلام شده توسط سازمان سنجش» درج گردیده، می بایست یک هفته پس از زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون در سایت سازمان سنجش، به منظور بررسی مدارک و تطبیق آن براساس خوداظهاری شخص با شرایط مندرج درآگهی استخدامی، با در دست داشتن مدارک به شرح ذیل:

1- ارائه کارنامه قبولی درآزمون کتبی مورخ 97/08/25 سازمان سنجش آموزش کشور.

2- ارائه اصل مدرک تحصیلی به انضمام 2 برگ تصویر مربوطه.

3- ارائه آخرین حکم قراردادی.

4- معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران. (درصورت استفاده از سهمیه 5% ایثارگران)

5- معرفی نامه از سازمان بهزیستی برای معلولین. (درصورت استفاده از سهمیه3% معلولین)

در ادارات کل امور مالیاتی استانها به واحد منابع انسانی و رفاه ادارات مذکور و در امور مالیاتی شهر و استان تهران نیز به ستاد امور مالیاتی شهر و استان تهران (واحد منابع انسانی) مراجعه نمایند.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


22 آبان 97  – دریافت کارت آزمون استخدام پیمانی سازمان امور مالياتی كشور

به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت كارت‌ شركت در‌ آزمون استخدام پیمانی سازمان امور مالياتی كشور فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


20 آبان 97 – اطلاعیه دریافت کارت آزمون استخدام سازمان امور مالياتی كشور

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1397 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 97/08/25 در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ 97/08/23 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

‌ ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 7، 8، 11، 12، 13، 16 و 17 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دين، مذهب، سهميه 25 و 5 درصد ايثارگران، شاغل قراردادي «عنوان واحد سازماني»، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل آخرين مقطع تحصيلي )كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 97/08/25 منحصراً به سايت سازمان سنجش قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد.

2- درصورتي كه نسبت به بندهاي 3، 9،10، 14، 15 و 19 (جنس، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و اولويت انتخابي) معترض مي‌باشيد ضروري است در روز پنجشنبه مورخ 97/08/24 از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملي واصل شناسنامه عكسدار) به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص براساس بند «ج» ذيل اقدام نماييد. در غير اين صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 97/08/24 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص (به شرح آدرس ذيل) مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده مسوول رفع نقص كارت مي‌گردند، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح ذيل مي‌باشد:

تهران: ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

د‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌ :

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) صبح روز جمعه 97/08/25 آغاز مي‌گردد.

3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

6- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحاني، تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.


سازمان امور مالیاتی کشور از محل مجوز استخدامی شماره ۱۷۵۶۳۴/ت ۴۸۵۲۱ هـ مورخ ۹۱/۰۹/۰۸ هیات محترم وزیران و موافقت شماره ۱۳۱۰۵۲۳ مورخ ۹۶/۰۵/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره ذیل ماده (۲۴) قانون مالیات بر ارزش افزوده و در اجرای ماده (۹) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تعداد ۱۶۶ نفر از بین نیروهای قراردادی واجد شرایط شاغل در واحدهای سازمانی تابعه سازمان امور مالیاتی کشور از طریق برگزاری امتحان کتبی عمومی، تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی در مشاغل حسابرس مالیاتی (کارشناس مالیاتی)، کمک حسابرس مالیاتی (کاردان مالیاتی)، کارشناس امور اداری، کارشناس روابط عمومی، کارشناس حقوق، کارشناس فناوری اطلاعات (کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس شبکه، برنامه نویس سیستم و تحلیلگر سیستم)، مهندس برق، مهندس تاسیسات، مهندس ساختمان و کارشناس حراست استخدام می نماید .

شرایط عمومی استخدام:

– داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

– داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان).

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

– دارا بودن توانایی جسمی و روانی متناسب با رشته شغلی مورد تقاضا.

– نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

– داوطلبین استخدام در زمان ثبت نام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی یا بازخرید دستگاههای دولتی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان روز برگزاری آزمون می باشد.

پرداخت وجه ثبت‌نام:

– ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۸ لغایت روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۵ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می‌بایست برای واریز هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۲۰۴۰۰۰ (دویست و چهارهزار) ریال به سایت www.intamedia.ir مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می‌باشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

– ثبت نام در آزمون استخدامی به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲- فایل عکس اسکن شده.

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر۴۰۰*۳۰۰ باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات احتمالی در خصوص اشتباه در ارسال عکس، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمائید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می بایست از طریق اینترنت ثبت و بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

۱- عکس ۴*۳ جدید، با توجه به توضیحات فوق الذکر.

۲- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با شغل انتخابی متقاضی، با فرمت JPG

۳- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان)، با فرمت JPG

۴- مدارک دال بر ایثارگری و معلولین عادی حسب مورد از مرجع ذیربط، با فرمت JPG

۵- تصویر آخرین قرارداد برای کلیه متقاضیان، با فرمت JPG

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ قابل دسترسی و پرینت خواهد بود. زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۲۵ و مکان برگزاری آن بصورت متمرکز در تهران می‌باشد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک داوطلبین با شرایط آگهی استخدامی از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

مواد آزمون عبارتند از:

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی (هر یک از دروس آن با ضریب ۱ اعمال و براساس آن نمره کل عمومی ساخته می‌شود، داده خواهد شد و همچنین یک دفترچه مجموعه سوال آزمون اختصاصی تحویل می‌شود. نمره کل نهایی داوطلب با ضریب ۱ برای نمره کل عمومی و ضریب ۲ برای نمره کل اختصاصی ساخته می‌شود.

کلیه دروس امتحان عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد و آزمون دارای نمره منفی می‌باشد.

الف – مواد امتحان عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

۱- فناوری اطلاعات (۴ مهارت های پایه Word،Powerpoint ،Excel و Internet)

۲- زبان و ادبیات فارسی

۳- معارف اسلامی

۴- زبان انگلیسی – عمومی

۵- هوش و توانمندیهای عمومی

• اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر سوال های آزمون عمومی توزیع خواهد شد .

ب – مواد امتحان تخصصی:

مواد امتحان تخصصی برای هر یک از شغل های مندرج در آگهی ( جدول شماره ۱ ) مشخص شده است.

کسب حدنصاب علمی :

انتخاب داوطلبان استخدام جهت سیر مراحل استخدام،کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (ونه کافی)درامتحان بوده و براساس ترتیب نمرات مکتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل می باشد:

– پس ازبرگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد(۵۰درصد) بالاترین نمره مکتسبه در امتحان با ارزش وزنی چهل درصد(۴۰درصد) برای حیطه عمومی و شصت (۶۰%) برای حیطه تخصصی درهرشغل محل، محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.

– پس ازتعیین حدنصاب درامتحان

الف)داوطلبان فاقدحدنصاب ازسایرمراحل استخدامی حذف خواهند شد.

ب)افراد دارای حدنصاب درسقف ظرفیت مندرج درآگهی برای سایرمراحل استخدام معرفی خواهندشد.

تذکر: کسب حدنصاب نمره علمی در امتحان هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.

تذکر مهم: داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنها با مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در جدول شرایط احراز تحصیلی مشاغل (جدول شماره ۲) مطابقت داشته باشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

۱- نظر به اینکه قبلاً سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% معلولین از محل مجوز شماره ۱۷۵۶۳۴، ت ۴۸۵۲۱ هـ مورخ ۹۱/۰۹/۰۸ در آزمون های استخدامی قبلی (سال های ۹۱، ۹۴ و ۹۵) لحاظ گردیده است، لذا شرکت کنندگان واجد شرایط ایثارگری و معلولیت در این آزمون با داشتن گواهی مربوط در صورت داشتن نمره مساوی در مقایسه با داوطلبین آزاد از اولویت استخدامی برخوردار می‌باشند.

* ایثارگران بیست و پنج درصد (۲۵%) شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذی صلاح قانونی می‌باشند .

*ایثارگران پنج درصد (۵%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی اطلاق می شود .

*برای داوطلبین واجد شرایط معلولیت، داشتن معرفی نامه معتبر از سازمان بهزیستی الزامی می باشد .

توجه مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، احکام قراردادی و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات اظهاری مندرج در «برگ درخواست شغل» باشد، هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتیجه اولیه، فرآیند گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تذکرات :

– کارکنان قراردادی صرفاً مجاز به انتخاب یک شغل از عناوین مندرج در آگهی استخدامی می‌باشند.

– هر یک از داوطلبین صرفاً در شغل انتخابی خود، مجاز به انتخاب ۲ محل جغرافیایی با رعایت اولویت ها به شرح ذیل می‌باشند:

• در اولویت اول انتخابی:

– داوطلبان براساس مندرجات آگهی استخدامی مجاز به انتخاب یک شغل در هر واحد سازمانی می باشند.

( الزامی به انتخاب شغل صرفا در استان محل خدمت داوطلبان نمی باشد).

• در اولویت دوم انتخابی :

– داوطلبان درصورت تمایل مجاز به انتخاب یک محل جغرافیای دیگر براساس مندرجات آگهی استخدامی در همان شغل انتخابی اول می باشند .

– توجه: بررسی موضوع اولویت دوم انتخابی داوطلبین در صورت عدم تکمیل ظرفیت با لحاظ انتخاب اولویت اول سایر داوطلبین و سیاست های ساماندهی نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد بود و بدیهی است انتخاب اولویت دوم، هیچگونه حقی برای داوطلبین ایجاد نخواهد کرد .

– تبصره: اعلام نتایج آزمون صرفاً بر اساس اولویت اول انتخابی صورت می پذیرد .

نکته مهم :

– اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت سازمان به نشانی www.intamedia.ir و ادارات کل امور مالیاتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و لیست قبول شدگان به منظور ادامه مراحل استخدامی به دفتر گزینش سازمان ارسال خواهد گردید.

– تاکید می‌گردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

دریافت فایل عناوین شغلی و مواد امتحان تخصصی، شرایط احراز تحصیلی مشاغل و فهرست شغل محل های مورد نیاز

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.