دایی: دوستان من راه آهن را خریدند

دسته ها: اخبار ورزشی اخبار

دایی در نشست خبری قبل از بازی با گسترش گفت: گسترش فولاد به نظر من جزو تیم های خوب لیگ است و در بازی قبل هم تراکتور هر چه زد گل شد و گسترش موقعیت هایش گل نشد. ما هم در بازی قبلی بدشانسی آوردیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت های مردم قم اولین سه امتیاز را بگیریم. مردم باید به ورزشگاه بیایند وگرنه فرقی نمی کند که در چه زمینی بازی کنیم. در هفته گذشته هم تمرینات خوبی داشتیم و بچه ها آماده هستند.

او در ادامه گفت: قطعا بازی فردا تهاجمی است و ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم.این بازی جذاب می شود و درست است که نباختیم اما 2 امتیاز داریم و می خواهیم برنده شویم.امیدوارم با این پتانسیلی که داریم بتوانیم مقابل تمام تیم ها خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

دایی در مورد بازی قبل با نفت هم گفت: شما باید ببینید ما برابر کدام تیم بازی کردیم. این تیم چند بازیکن مثل سید جلال اضافه کرده بود و ما از لحاظ تاکتیکی و بدنی عقب بودیم. ما در این بازی فقط یک بار اشتباه کردیم. ما درحالیکه با نتیجه یک بر صفر جلو بودیم هم یک موقعیت تک به تک را نزدیم.با گذشت زمان مشکلات تیم حل می شود و در بازی قبل بیشتر بازیکنان جدید بودند.به ما حق بدهید که بیشتر کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم. با توجه به شرایط بدنی مان می خواستیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

او در مورد استعفای تارتار هم گفت: در دو بازی اخیر او به خاطر محرومیت روی نیمکت نشست. او از دوستان خوب من است اما به خاطر مسائل مالی که با باشگاه توافق نکرد از ما جدا شد وگرنه من دوست داشتم او در کنار تیم باشد.

دایی درباره شایعه جدایی اش از صبا هم گفت: از قبل از اینکه بیایم صبا، پیشنهاد راه آهن را به من دادند اما من چون فقط یک یاعلی به صبا گفتم در اینجا ماندم. حتی به من پیشنهاد 5 سال حضور در این تیم را دادند اما من به خاطر یاعلی ای که گفته بودم در این تیم ماندم و حتی دوستان من راه آهن را خریدند.

من آقای موسوی را مشتی دیدم. از آقای غمخوار بعید است این صحبت ها را بکند. من از آقای غمخوار بپرسم که در این یک سالی که در باشگاه بودند، به غیر از اینکه بدهی به بار بیاورند اتفاق دیگری افتاد؟ به جز اینکه یار غارش سیروس محجوب را آورد و تیم را تا یک هفته قبل از بازی ها روی هوا نگه دارند، کار دیگه ای انجام شد؟ البته فکر نمی کنم آقای غمخوار این حرف ها را زده باشند.من مدیون بازیکنان قدیمی هستم که با این شرایط کار می کنند.

اخبار ورزشی اخبار