آغاز آموزش حضوری مراکز فنی و حرفه‌ای خوزستان با توجه به وضعیت هر شهر

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌ها در آموزش حضوری مهارتی، گفت: در شهرهایی که از نظر رنگ‌بندی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند و محدودیتی ندارند، آموزش حضوری است و هم‌اکنون آغاز شده است.

عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای تقریبا مشابه کارگاه‌های محل کار است و فضای کافی دارند، با رعایت فاصله فیزیکی و با توجه به ظرفیتی که بر اساس متراژ برای هر کارگاه در نظر گرفته‌ایم، آموزش حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش‌های عملی مهارتی به صورت حضوری خواهد بود، افزود: البته حضوری شدن آموزش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود. به عنوان مثال اگر در حالت عادی در کارگاه‌های جوشکاری و در کابین مخصوص جوشکاری دو نفر آموزش می‌دیدند، اکنون به یک نفر کاهش پیدا کرده‌ است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان یادآور شد: مکاتبه‌ای با ستاد کرونای کشور و استان داشتیم. بر اساس رنگ‌بندی شهرها، شهرهایی که وضعیت بهتری دارند، خود به خود آموزش در آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود. البته برای شهرهایی که محدودیت وجود دارد، آموزش حضوری نخواهد بود.

سواعدی در پایان بیان کرد: در شهرهایی که از نظر رنگ‌بندی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند و محدودیتی ندارند، آموزش حضوری است و  هم‌اکنون آغاز شده است.

اخبار استان اخبار