آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه سراسری دانشجویی جوشکاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه سراسری دانشجویی جوشکاری

مسابقه سراسری دانشجویی جوشکاری با هدف مهارت‌افزایی و ارتقای توان اشتغال‌پذیری دانشجویان رشته مهندسی جوشکاری در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهندسی جوشکاری زمینه پیچیده‌ای است که نیازمند تخصص در محدوده وسیعی از نظام‌های مهندسی است و دانشجویانی که در این رشته تحصیل می‌کنند، مشغول برنامه‌ای آموزشی می‌شوند که گوناگونی بیشتری نسبت به سایر علوم مهندسی دارد.

فارغ‌التحصیلان مهندسی جوشکاری به‌شدت مورد تقاضا هستند و می‌توانند فرصت‌های شغلی را از میان بخش‌های صنعتی مختلف شامل هسته‌ای، پتروشیمی، خودرو، پزشکی، کشتی‌سازی، هوافضا، تولید نیرو و بخش تجهیزات سنگین انتخاب کنند.

بر این اساس و در راستای طرح جامع مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان، انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه اراک با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی مهندسی مواد و متالورژی کشور، مسابقات جوشکاری را در بین دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.

این رقابت‌ها اول و دوم مردادماه امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۷ خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت https://nwc.iromes.ir/first/ نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین ارسال پروپوزال خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار