اچ تی سی در M9 از بلندگو های بوم ساند قوی تر استفاده کرده است

دسته ها: اخبار

کمتر از یک هفته تا برگزاری رویداد بزرگ اچ تی سی در کنگره موبایل مانده است،اکنون شایعات جدیدی پیرامون این گوشی به منتشر شده است شایعات میگویند اچ تی سی در  M9 کیفیت صدا را بهبود داده است و از بلند گو های بوم ساند جدیدتری استفاده کرده است.

 

یکی از ویژگی هایی که سری One اچ تی سی را از دیگر تولید کننده ها متمایز میکند استفاده از بلندگو های بوم ساند و طراحی خوب این سری است البته این بدین معنا نیست که دیگر محصولات اچ تی سی طراحی بدی دارند اینجا بحث بر سر بهتر و بهترین است .

به تازگی شاخه ایرلندی اچ تی سی اعلام کرد اچ تی سی از بلندگو های بوم ساند قدرتمند تری در M9ستفاده کرده هست به همین منظور یک تصویری را منتشر کرده است که گویای این ادعا است تیزر ویدیویی منتشر شده اطلاعات چندان زیادی را نشان نمیدهد به طور واضح مشخص است که  باید در One M9 انتظار اسپیکرهایی با قدرت صدای بالا را داشته باشیم. بر اساس برخی شایعات پیشین، اچ‌تی‌سی احتمال دارد با Dolby Laboratories همکاری کرده باشد تا فناوری صوتی دالبی 5.1 را در پرچمدار جدید خود قرار دهد.

مشخصاتی که برای این تلفن شایعه شده است بدین شرح است 

پردازنده اسنپدراگون 810 

صفحه نمایش 5 اینچی QHD

بلنگو های استریو با تکنولوژی دالبی 5.1 کاناله

 3 گیگابایت رم 

این مشخصات بخشی از شایعاتی است که پیرامون این تلفن مطرح شده است به هر حال همه چیز در رویداد 1 مارچ که این پرچمدار معرفی شود مشخص میشود .

 

منبع:androidaturity

اخبار