ایجاد روزانه ۳۰۰ شغل در کشور از سوی بنیاد برکت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه روزانه ۳۰۰ شغل در کشور توسط بنیاد برکت ایجاد می شود، گفت: توانمندسازی از طریق اشتغال و رفع محرومیت، نیاز فعلی کشور است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر در مراسم افتتاح همزمان ۱۲۰ مدرسه که امروز برگزار شد، گفت: در بحث آموزشی، ستاد اجرایی و بنیاد برکت اقدامات خوبی را انجام داده اند به طوری که تحویل ۱۲۰ مدرسه و ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم از جمله آنها بوده است.
وی با اشاره به اینکه حدود هفت هزار روستا به کارگاه تبدیل شده اند، تصریح کرد: در حوزه اشتغال، اقداماتی انجام شده به طوری که هفته ای دو هزار شغل ایجاد می کنیم که روزانه ۳۰۰ شغل و ۱۰۰ طرح از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم ایجاد می شود.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به برنامه های ستاد اجرایی امام اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به تولید و اشتغال، جلوگیری از واردات و همچنین توسعه صادرات از جمله برنامه های بنیاد برکت است.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت از ما خواسته بود ۹۰۰ دستگاه دیالیز وارد کنیم که این کار را نیز انجام داده ایم که البته تعامل ما با دستگاه ها و همچنین همکاری آنها با ما خوب است و همه در جهت رفع مشکلات مردم اقدام می کنیم.
مخبر افزود: توانمندسازی از طریق اشتغال و رفع محرومیت، نیاز فعلی کشور است که باید همه دستگاهها در این خصوص همکاری کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار