تلاش برای توسعه اشتغالزایی در اندیکا

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار اندیکا گفت: باید برای شناسایی و اشتغالزایی در شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا از زحمات مجری بنیاد برکت در اندیکا که در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال پیشگام در توسعه شهرستان تقدیر کرد و گفت: اعضاء کارگروه باید با شناسایی افراد واجد شرایط، تشخیص روستا‌های هدف بالای ۱۰۰ خانوار، نوع شغل مورد نیاز در سطح روستا، که دارای تولید بیشتر و با مشورت و همکاری بخشداران، شورا‌ها، دهیاران و بسیج صورت پذیرد تلاش نمایند.

او افزود: دستگاه‌های متولی باید اهتمام جدی جهت جذب اعتبارات بنیاد برکت و استفاده از طرح‌ها، تسهیلات و برنامه‌های این نهاد جهت توسعه اشتغال و کار آفرینی و امنیت غذایی در سطح شهرستان اقدام نمایند.

کاظمی تصریح کرد: که کلیه اعتباراتی که از طریق تسهیلات توسعه پایدار در مناطق عشایری و روستایی پرداخت شدند از طریق کارشناسان نظارت دستگاه‌های اجرایی شهرستان مورد بازدید ماهیانه قرار گیرند و نسبت به اجرایی شدن تعهدات اشتغال متقاضیان اقدام لازم انجام و گزارشات لازم در جلساتی اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فرماندار اندیکا گفت: باید برای توسعه وپیشرفت اشتغال در شهرستان ۳ اقدام اساسی ومهم که شامل نظارت، توجه و مشورت هست در دستور کارگروه قرار گیرد و در پایان این نوید را داد که ۲۰ واحد صنعتی با اعتبار سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از سوی شهرک‌های صنعتی در آینده ساخته خواهد شد.

اخبار استان اخبار