جلسه پیگیری تاسیس پردیس بین المللی علوم پزشکی در آبادان با حضور استاندار در فرمانداری ویژه آبادان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، جلسه دوم بررسی تاسیس پردیس بین المللی علوم پزشکی آبادان با حضور استاندار محترم ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان، نمایندگانی از دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و درمان و منطقه آزاد در دفتر فرماندار برگزار گردید.
دکتر شریعتی بیان داشت طبق مجوز شورای عالی گسترش و وزارت بهداشت که به استان خوزستان تعلق داشت پس از بررسی های انجام شده مقرر گردید تاسیس این دانشگاه از اهواز به آبادان منتقل گردد چراکه تمام زیر ساختهای آن موجود است و البته حق مردم آبادان نیز می باشد. همچنین باتوجه به اینکه منطقه آزاد نیازی به ویزا ندارد می تواند دانشجویان سایر کشورهای همجوار را جذب کند و مرکز بین المللی برای دانشجویان پزشکی در منطقه باشد. استاندار محترم تصریح کرد برای سرعت بخشیدن به این مسئله می توان از بیمارستان تامین اجتماعی و نفت برای این منظور استفاده کرد تا هرچه سریعتر این پردیس راه اندازی گردد.
در این جلسه دکتر شهبازی با اشاره به جلسه قبل تاکید کرد که تمام امکانات شهرستان در جهت تسریع اقدامات برای تاسیس و راه اندازی این پردیس بین المللی به کار گرفته خواهد شد.
شایان ذکر است دیگر عزیزان حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار