دانشگاه شهید چمران اهواز در ۲۵ رشته عضو هیات‌علمی می‌پذیرد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دبیرخانه‌ هیات اجرایی جذب دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در فراخوان نخست (اردیبهشت‌ماه امسال) در ۱۳ رشته و در فراخوان دوم (آبان‌ماه امسال) در ۱۲ رشته عضو هیات‌علمی می‌پذیرد.

دکتر سیدابراهیم موسوی قهفرخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه برای جذب هیات‌علمی در ۴۳ رشته اعلام نیاز کرده است که درخواست‌های لازم به دفتر جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است و این دفتر با جذب در ۲۵ رشته در دو فراخوان موافقت کرده است.

وی افزود: فرآیند جذب هیات‌علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز بر این اساس است که پیش از اعلام فراخوان‌ها نیاز دانشکده‌ها بررسی می‌شود و پس از اولویت‌بندی در دفتر جذب مرکز و بررسی در گروه‌های مختلف با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی موردبررسی قرار می‌گیرد.

رئیس دبیرخانه‌ی هیات اجرایی جذب دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: پس از اولویت‌بندی‌های لازم و براساس تاریخ اعلام‌شده درخواست‌ها به دفتر جذب ارسال می‌شود و پس آن سهمیه‌ جذب هر دانشگاه اعلام می‌شود. اگر درخواست جذب دانشگاه از سهمیه‌ در نظر گرفته‌شده بیشتر باشد بار دیگر اولویت‌های اساسی با هماهنگی دانشکده‌ها به مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌شود.

موسوی قهفرخی، ادامه داد: دفتر جذب وزارت عتف در دو بازه‌ی زمانی اردیبهشت‌ماه و آبان‌ماه فراخوان جذب را منتشر می‌کند و با اتمام نام‌نویسی، اسامی به دبیرخانه جذب دانشگاه‌ها ارسال می‌شود. پس از تکمیل پرونده‌ها، حداقل سه برابر ظرفیت اعلام‌شده به کارگروه علمی و عمومی دانشگاه معرفی و نتایج در هیات اجرایی جذب دانشگاه آماده و به دفتر جذب وزارت علوم اعلام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار