هیأتی برای رفع موانع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تشکیل شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

هیأتی برای رفع موانع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تشکیل شد

سخنگوی قوه قضائیه در مورد تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار پذیرفته‌شده آزمون قوه‌قضائیه، گفت: هیأتی از سوی رئیس قوه قضائیه تشکیل شده است که بتوانیم موانع جذب این افراد را مرتفع کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، چندی قبل تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من موضوعی را با عنوان«بلاتکیفی بیش از ۷ هزار پذیرفته شدگان کارکنان اداری قوه قضاییه» مطرح کردند.
غلامحسین اسماعیلی در پنجمین نشست خبری خود در خصوص تعیین تکلیف 7 هزار نفری که در آزمون قوه‌قضائیه در سال 96 پذیرفته شده‌اند، گفت: ما بر مبنای اذن قانونی که در برنامه ششم داشتیم آزمون استخدامی برگزار کردیم و بعد از اعلام نتیجه آزمون، با موانعی مواجه شدیم که بخشی از آن ناشی از اوضاع و احوال اقتصادی کشور و بخشی دیگر نیز ناشی از نامهربانی با دستگاه قضایی بود.
سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: این موانع سر راه استخدام کسانی که ما نیاز مبرم و جدی به جذب آنها داریم قرار گرفت اما تلاش می‌شود که این موانع برداشته شود و هیأتی از سوی رئیس قوه قضائیه تشکیل شده که بتوانیم این موانع را مرتفع کنیم و این افراد به جمع ما بپیوندند.
وی افزود: در گام اول کسانی که از قوه قضائیه منفک می‌شوند برای جایگیزینی‌شان از همین پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استفاده می‌کنیم و ان‌شاءالله با پیگیری‌‌های انجام شده این تعداد جذب خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار