چشم ها خیره به دربی مادرید؛شانس بالای بانوی پیر برای صعود

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا شب رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اتلتیکومادرید می رود و یوونتوس نیز در موناکو به مصاف پرنس نشین ها می رود. نگاهی به این دو دیدار می اندازیم:

یک دنیا، یک دربی

رقیبان همشهری باز هم در یک مسابقه حساس دیگر مقابل هم صف آرایی می کنند. این بازی بسیار حساس است و میتوان آن را فینال زودرس لیگ قهرمانان توصیف کرد. دیدار رفت در ویسنته کالدورن(ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو) بدون گل مساوی تمام شد آن هم در حالی که رئالی ها دست کم شش موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند. حالا رئالی ها فردا شب در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی سانتیاگو برنابئو به دنبال شکستن قفل دروازه رقیب همشهری و صعود به مرحله بعد هستند.

سفید‌پوشان رئال در ظاهر میزبان بازی هستند و از حمایت خیل عظیم هوادار خویش در ورزشگاه خودی برخوردارند. اما در عین حال به یاد می‌آورند در 7 بازی اخیر خود مقابل همشهری‌ها، بردی کسب نکرده‌اند.

همین موضوع باعث می‌شود در دل، دلهره داشته و بترسند مبادا در حسرت غلبه بر مردان سیمئونه باقی بمانند.

بانوی پیر در تدارک حضور در نیمه نهایی

یک هفته از پیروزی یک بر صفر یوونتوس مقابل موناکو می گذرد. تک گل تورینی ها را ویدال از روی نقطه پنالتی به موناکو زد. حال با توجه به آن پیروزی یوونتوس امشب در خانه حریف از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است.

در دیداری دیگر موناکویی‌های ثروتمند در ورزشگاه لویی‌دوم میزبان یوونتوس معروف به «بیانکونری» و «بانوی پیر» می‌شوند.

تیم فرانسوی هفته قبل یک بر صفر مغلوب تورینی‌ها شد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا قادر به جبران باخت خواهد شد یا اینکه پرونده‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان فرداشب بسته می‌شود.

2 دیدار امشب

2 دیدار دیگر این مرحله، امشب (سه‌شنبه) میان بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ و بایرن مونیخ مقابل پورتو در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا انجام خواهد شد.

اخبار